Lägenhetsletande!

Allmänt | 2010-07-24 | 12:11:54 Kommentera här! » 0 st




Har nu i ca 3 månaders tid sökt lägenheter via boplatsgbg.

Lite naivt tänkande kanske men jag hade ju då hoppats på att flytta i Augusti.
Börja om på nytt!




I just dom områdena jag vill ha lägenhet så får man ge ca: 4500:- för en 3:a.

Det är liksom 500:- billigare än denna 2:an.


10 min med vagnen till havet & cirka samma tid in till stan.



Men det är väl bara till att ligga i? 
Har även varit inne på Familjebostäder & Bostadsbolaget för att jag tänkte att det kanske är bättre
att man söker via hyresvärden istället. 
Men nej, dom går ju via boplatsgbg.  



Idag sökte jag på en jättefin lägenhet. En som jag verkligen fastnade för.
Dom andra har jag bara sökt för att söka. Inte varit några speciella med andra ord.
Men denna var verkligen jättefin med öppen planlösning.
Det gillar jag!
Synd bara att chanserna inte är så stora att man får just den.

Men fin var den iallafall.

 

 

Wish me luck!

 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!