Idag vaknade jag av....

Allmänt | 2010-07-14 | 08:31:01 Kommentera här! » 0 st

 

Att lillen sa att han var 'käl' i mig. Underbart! Plus att denna natten har jag sovit gör gott! Idag blir det möte. Hoppas verkligen att saker & ting kommer snabbas på. Någoting måste förändras snarast. Orkar inte ha det såhär längre... Så påfrestande!
Det var liksom i Februari jag ringde & sa att jag behöver hjälp. Det är Juli nu och än har inga större förändringar skett. Eller inga alls egentligen. Och under denna tiden har vår livssituation inte förbättrats, snarare tvärtom.



Det är liksom skitsvårt att få allting att gå ihop varenda månad. Helt omöjligt faktiskt.



Men nu så måste som sagt saker & ting börja hända!

 

So wish me luck!

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!