Good Morning!

Allmänt | 2010-07-20 | 10:42:59 Kommentera här! » 0 st

 

 

Segstartad morgon. Vaknade & var aningens förkyld...
Mini-projektet framskrider. Kanterna klara, är inte speciellt nöjd. Men orkar inte sitta & pula mer med det då min frustration över att det inte blir som jag vill eskalerar.
Så ikväll blir det till att måla mittlinjerna.




Hmmm. Tycker mig känna igen denna färgkombinationen. Möjligtvis en viss nazistisk symbol?







Vill ha er input om en klänning jag fått utav syrran. Hon har sytt den själv. Kan man ha på sig en sån här?





Vad tycks? Av någon outgrundlig anledning har jag fått för mig att man inte kan gå ut såhär?
Och nej, för den som undrar. Det bakas ingen bebis i denna ugnen... Haha!




Ha en underbar dag!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!