Fredag!!!

Allmänt | 2010-07-30 | 20:19:25 Kommentera här! » 0 st




Liam tvärdäcka så fort vi kom innanför dörren. Tar på krafterna att leka hela dagen lång!
Så nu sitter jag här & unnar mig en go kall öl.
Finulerar på om jag skall göra detsamma som lillkillen...?
I någorlunda tid. Har blivit rätt sent sista tiden..
Fast sova kan man väl göra när man blir gammel.




Har haft en toppen dag med Anna & hennes fina familj.
Man dog ju nästan så söt hon va lilla Soya.
Kidsen får leka mer imorgon. Och JA lillen grät hela vägen hem idag också.
-Saknar Hugo-




Samtal mellan makarna; -Diskar du, så får du sex sen. Varvid mannen snabbt som satan ställer

sig vid diskhon & börjar diska!
Är det såhär det är att vara gift. Ja, då vill jag minsann gifta mig snabbt som attan!




Dom är för goa dom två!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!