Första Dagen Avklarad....

Allmänt | 2010-07-12 | 20:40:33 Kommentera här! » 0 st




Yes. Här blir det minsann countdown tills lillen är tillbaka på förskolan.
Dom 15 timmarna/veckan är fan guldvärda för mig!



Dagarna här är kaosartade. Vet inte riktigt vad som hänt. Jo just det! Han utvecklas & då ställer dom tydligen till med ett jävla liv. Varför?
Allting blir det tjafs & bråk om känns det som.
Så tröttsamt...
Allting är ju visserligen frid & fröjd så länge han får som han vill.
Men jag kan ju inte låta han bossa runt hur han vill.
Visst, måste erkänna att ibland orkar jag inte bry mig. Just för att jag vet att det kommer bli konflikt om det. 



Och  samtdigt så får jag inte ställa för höga krav på mig heller då jag faktiskt är ensam.
Jag får välja konflikterna istället.



Men det är fan ingen dans på rosor detta. Och jag hoppas det går över lika fort som det kom!



MEN vad jag älskar denna lilla huligan!




Liam ifärd med att slå undan kameran. Han ville mao inte vara med på bild idag!




'Simmar'



I sin egna lilla värld...



Nä, nu skall jag ta en behövlig svalkande dusch. Sedan blir det nog sängen för min del.



Ciao!








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!