Catrescue?

Allmänt | 2010-07-04 | 13:04:15 Kommentera här! » 0 st



Idag har vi alla redan hunnit leka lite 'rescue'. Gick dock inte som jag ville. Vi har nämligen senaste veckorna sprungit på en söt liten svart katt. Jag är verkligen inte en katt människa, men denna katten är så satans kelsjuk & så jamar den hela tiden. Men idag så vart den lite väl utmärglad och hade en hel del fästingar. Som den goda samarit jag är så försökte jag få med den hem, utan att lyckas givetvis. Men den fick iallafall i sig ett halvt skinkpaket. Så jag hoppas den håller sig på det ett tag. Jätte söt katt verkligen & jag hoppas den inte råkar ut för något!



Får hoppas på att det kommer fler chanser. Eller att den hittar tillbaka där den hör hemma på egen hand eller någon annans!



Idag är det ju inget vidare badväder, så det får bli en städdag här hemma. Hemmet har väl inte direkt varit prio 1 denna vecka så det finns en hel del att göra. LUCKY ME ;)



HejSvej!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!