Åh vad BALL!

Allmänt | 2010-07-11 | 22:53:37 Kommentera här! » 0 st




Var inne i min fullproppade garderob för att leta efter bilder på mig som liten. Kan ju vara rätt kul att jämnföra med Liam. Och då minsann kom jag över mina gamla dagböcker! Så nu har jag sutttit & läst igenom 3 stycken. RIKTIGT KUL!
Och tänker lite nu såhär i efterhand att det är ju liksom inte konstigt att man blivit som man blivit...!



Det är inte mycket jag minns från den tiden så det var lite kul att få lite flashbacks. Undra varför jag inte minns så mycket? Förträngt?



Hoppas hoppas inte lillkillen blir som mig!



Then I should be worried, 3-års trots är INGET i jämförelse.




Go Natt!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!