Måndag!!!

Allmänt | 2011-08-29 | 01:21:17 Kommentera här! » 0 st




Nu är det minsann inte långt kvar tills jag får pussa på min stora älskling hur mycket jag vill... Nästan iaf ;)
Åh längtar ihjäl mig efter honom hela tiden.


Ska bli så gott!

Liam är ju ute & leker i princip hela dagarna.
Therese har flyttat till Mellerud & Anna till Biskop.
Så jag känner mig rätt ensam faktiskt... :(
Och denna månaden har varit SÅ lång!

MEN snart så :))


Idag fick jag känslan av höst... Lite kyligare vindar & vissa löv har börjat bli röda.
Gillar hösten. En mysig årstid.
Hoppas på massa mys i höst med dom jag älskar!


Undrar så om denna människa jag trodde jag kände är sann...?
Hur kan man förändra sig så TOTALT?!
Spelar han ett spel som inte lär hålla i längden...?
Eller? Eller är det sån han är nu?
Blir lite smått illamående.
Man tror man känner någon men så gör man det VERKLIGEN inte.
Lustig känsla bara.


Men killen mår ju uppenbarligen inte bra. För det BÖR man inte göra i hans sits...
Eller nja. Ingen VETTIG människa iallafall. Och det är något skrämmande!



Näe om man skulle ta och titta på ett avsnitt till...
Japp så får det bli!



HAIJJJ!










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!