Nu Är Det Officiellt!

Allmänt | 2010-10-18 | 08:05:01 Kommentera här! » 0 st




Ja! Jag & Råffe har ändrat våra statusar på Fejjan. Stort... Mycket stort ;)
Helgen har varit kanon. Vi var och såg -The Last Airbender- på Bio. Mycket bra film! Sedan gick vi för att ta en öl eller två på en liten grekisk restaurang. Råffe söp ju sin flickvän under bordet. Han lärde sig förmodligen något.... Inga shots till Emma i fortsättningen. Kvällen slutade med att jag gick och la mig typ direkt när vi kom hem... Vaknade på morgonen av världens huvudvärk. Och en stor jäkla minneslucka. Hur i helvete kom jag till sängen, det sista jag minns är ju när vi var på restaurangen? Men enligt Råffe så verkade jag inte särskilt full...?





Vi har även pratat lite om att försöka hitta en lägenhet till oss. Allt känns så rätt & bra så varför inte? Bara att köra på eller vad säger ni...?




Jag har världens finaste pojkvän!
Och världens finaste son!









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!