05.30

Allmänt | 2010-10-01 | 06:45:29 Kommentera här! » 0 st




Vaknade min lilla prins idag. Kan inte minnas när han vaknade såhär tidigt sist... Om han nu någonsin har gjort det...? Sitter iallafall här med en stor kopp kaffe! Var rätt gött att gå upp när det fortfarande är mörkt ute. Lite mysigt sådär. Tror jag skall tända några ljus. M Y S !




1 Oktober

Visst går tiden sjukt fort? Snart Jul igen. Mamma sa något igår om att hon hade hört att denna vintern skulle bli den kallaste på 1000 år!? Hoppas jag verkligen inte!



Nä för min del räcker det med lite snö kring Jul sedan kvittar det liksom...

 

Hoppas ni får en kanon dag!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!