Torsdag!

Allmänt | 2010-08-12 | 23:16:46 Kommentera här! » 0 st




Denna dag spenderade vi nere hos Anna & Thomas & deras kids.

Vilket vi gjort mycket sista tiden!

TACK FÖR ALLT NI ÄR GULD VÄRDA, PUSS!

Riktigt kul att dom flyttat till Partille!!




Anna lärde mig alla dumma grejer när vi var små. Det är tack vare henne jag både röker & super ;)

Hon lärde mig göra halsbloss på hennes balkong när vi gick i 6:an.




Sedan så hade hon ju dom där vilda festerna det talades om i veckor.
GalenPannan :D
Minns att spyan på husfasaden var kvar i flera år!! Inte min spya kanske skall tilläggas!



Herregud ni skulle bara veta vilka galna upptåg jag vart med om i unga år!!!
Det är ju först sedan jag blev gravid med Liam som jag lugnat ner mig.


Därför det ibland känns lite dyssat när jag försöker finulera ut vem jag är.
Det går liksom inte ihop.
Gamla Emma + Mamma Emma= No Match.....

Om jag inte råkar vara barnledig då vill säga, då tittar hon försiktigt ut... ;)



Vet att Liam har gjort mig till det bättre.
Kan svära på att jag fortsatt festat & hitta på allehanda dumheter än idag.




Men jag är så lycklig för det jag har idag. Otroligt tacksam!



Nu håller jag bara tummarna för att det viktiga brevet jag postade igår går vägen :)

Och gör det inte det får jag slänga iväg lite fler brev ;)



Go Natt På Er!!




En alldeles ny liten Liam <3








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!