Onsdag Allaredan!!!

Allmänt | 2010-08-11 | 19:11:48 Kommentera här! » 0 st




Postade ett väldigt viktigt brev idag!
Så nu är det bara till att hålla tummarna & vänta tills September!

 

Har skolat in Liam på Blåklockan. Har funkat kanon!

Trivs som fisken i vattnet!



Kände mig lite tvungen att prata om hans ovårdade språk då han använder ordet; JÄVVLAR i typ varenda mening...
Mig gör det absolut inget. Är ju liksom mig det kommer ifrån. Plus att min teori är att om man säger något om det så kommer det bara bli värre. Så är det ju med allt som är nej!



Vill ju inte att dom skall tro att jag är den ensamstående mamma som inte orkar eller skiter i allt.
Tvärtom. Jag ställer höga krav på att han uppför sig och har allmänt folkvett.
Så gott det går för nu iallafall.



Han kallade ju mig dumskalle 3 gånger härom dagen.
Och det har han inte gjort sen dess kan jag säga!




Något som är sant och också väldigt tragiskt är att söner till ensamstående mammor
oftast hamnar snett i livet. Kriminalitet, drogmissbruk osv.
Finns statistik på det.
Finns tillochmed böcker skrivna om det...(?!)



Detta finns alltid i mitt bakhuvud! Alltid!



 Jag själv var ju inte direkt någon ängel när jag var liten & definitivt inte hans far heller för den delen.
Så det är ju mycket sådana grejer som spelar in också varför jag tänker på just detta.




Sedan så är det ju väldigt viktigt att sätta gränser i denna åldern även fast det är fruktansvärt svårt
så är det ju bättre nu än att försöka med det sedan i tonåren.
Åh vad jag med mina 1.55/45kg inte kommer ha en suck att säga till om då ;)


Har fått den där statistik skiten slängd i nyllet några gånger sedan lillen föddes, av diverse mydigheter.
Därför det gnager mig så...



Vet ju att min lilla pojk är världens bästa & kommer alltid att vara det!
<3





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!