Oh my....

Allmänt | 2010-08-01 | 22:38:25 Kommentera här! » 0 st






Fick reda på att lillen kommer inte komma hem förrens Fredag eller Lördag...
Lite hjärtsnörp sådära...
Har aldrig varit ifrån honom så länge & känner att jag saknar honom redan nu!




Min prins!
Får han äntligen bo i husvagn, så som han tjötat!




Kommer sakna ihjäl mig efter honom!





Kika in denna lilla godingen!



Åh vad jag kan sakna bebis tiden... Tänk att han bara kommer bli större & större!
Tiden går alldeles för fort!!



Kan inte förklara i ord hur stolt jag är över min son!
Han kunde liksom inte ha blivit bättre.
Helt otroligt att han är min & jag kan fortfrande tänka och känna att; Vad har jag gjort som förtjänar denna gåva?



TACK!!



Dansar när mamma säger: Shake Your Bootie!





Go Natt Där Ute!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!