Mannen I Mitt Liv

Allmänt | 2010-08-08 | 00:37:17 Kommentera här! » 0 st




Är tillbaka!
Så nu känns allting precis som det skall vara!

 

Frågade honom om han saknat mig. Inget svar. -Men pyttepyttelite har du väl saknat mamma ändå? Då tittar han på mig och sträcker ut sina små armar
så långt han kan & säger -Så här mycket har jag saknat dig!




Finns bara ett ord för det; kÄrLek!



Imorgon skall vi bara mysa&busa hela dagen lång!

Han skall få göra allt han vill....!




Sedan så tror jag att han börjar förskolan på måndag eller tisdag...?
Har inte fått någon somhelst information om detta så det blir ju att ringa
nya avdelningen eller ja, först den gamla & be om den nya avdelningens nummer
för det har jag ju inte heller något. MORR!

Nä nu skall jag in & pussa på min sovande son, sedan blir det

natten för min del också!

 

Take Care!

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!