Illa Trötter Idag!

Allmänt | 2010-08-26 | 17:35:05 Kommentera här! » 0 st




Sov väl runt 2 timmar inatt kanske... Trött är bara förnamnet. Sitter här med en go kopp kaffe & funderar på om jag verkligen orkar gå ner till Centrum. I think I have to...!
Är väldigt sällan vi tar bussen men kanske kanske att vi gör det på hemvägen. Blir Liam nöjd också!




"Idag fick vi förklara för de andra barnen att Liam inte är någon flicka"




Först reagerade jag inte, men nu såhär i efterhand så känner jag att jag måste höra hur detta gick till egentligen...? Blev det nån slags samling kring min pojks hår eller vad det 1-2 stycken som kom & frågade m.m.

Finner det märkligt då han gått på den nya avdelningen i 3 veckor.

Har barnen inte förstått att han är en pojk förrens nu? Dom är ju ändå 3-5 år gamla...

 

Eller vad det en pik?




Ska ringa och höra imorgonbitti. Skall även till BVC för att väga & mäta min numera stora kille. Ha, känns som om det var igår man var där varje vecka typ. Liam var ju så liten när han föddes plus att hon på BVC sa att han var så svag?! Han skrek aldrig som bebis... Så då menade hon på att det var för att han inte orkade. Så vi gick på extra viktkontroller. Första gången han skrek var han 5 veckor. Väldigt snäll bebis! Men han har alltid varit väldigt lugn av sig...!




Och på Lördag blir det ; P A R T Y ! Weeeeiiii! All in?




KLART!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!