Fy Fan!!!!!!!

Allmänt | 2010-08-29 | 11:43:54 Kommentera här! » 0 st





Fy helvete vad jag lider!!!!! Näe är inte fyllesjuk om ni nu trodde det... Näe då!
Jag har sån jävla tandvärk så jag vet fan knappt vart jag skall ta vägen! Kvällen fck ett ganska abrupt slut pga detta. Även fast jag druckit en hel del alkohol så hade jag så djävulusiskt ont.
Så sömnen har vart nästan obefintlig och piller intaget högt. Förstår inte hur jag skall kunna uthärda denna smärta tills imorgon. Jag kommer bokstavligen stå & banka på folktandvårdens dörrar 8 imorgon om det fortsätter såhär.





Hade hellre fött 10 ungar än denna smärta!




Out Of Order....

 

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!