Bed Swap....

Allmänt | 2010-08-21 | 11:44:58 Kommentera här! » 0 st




Vaknade i Liams säng imorses. Kikade mig omkring & fick se att han låg & sov så sött i min! Minns att han var ledsen inatt och att jag gick dit för att trösta honom. Måste ha somnat & säkerligen tagit all plats i hans 90 säng. Stackarn!




Nu är han ute på lite upptåg med mommo&moffa. Tänkte passa på att städa och gå & handla.
Ikväll skall vi ner till Anna&Thomas. Träffa hunken ;)



Har BUS:at mig så jag är lite brun & fräsch för ikväll. Men har ingen aning om vad jag skall ha på mig?
Det är ju typ myskväll vi skall ha med lite alkohol & snacks.
Måste rens ut i min garderob alltså... Har alldeles för mycket skitkläder. Sånt som jag aldrig kommer använda.
Allt är ju för stort också. Eller för utmanande. Kläder från förr...
Har massa skit verkligen!



Liam däremot, han vet jag precis vad han skall ha på sig ikväll! Det blir det nya jag köpt. Fast med en RollingStone t-shirt under.




Jaja, får la ta mig en till vända i graderoben. Blir nog något casual.




Ta hand om er!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!