Åh fan!?

Allmänt | 2010-08-31 | 09:45:04 Kommentera här! » 0 st




Grattis? Inte visste jag att ens handlingar gentemot ett annat barn reflekterar hur viktigt sitt egna barn är? Oh shit no! Måste ha missat något! Fy helvete vad jag äcklas av denna människa. Brukar inte nämna honom i bloggen längre men nu skiter jag i vilket. Patetiska lilla människa.

 

Nu har jag för i helvete fått nog! När man tillochmed springer på sitt barns släktingar på Allum & dom fnissar åt en? Vad i helvete är det?




Alltså, jag & min son har människor som bryr sig om oss i vår närhet. Varför i hela friden skulle jag välja att ta in människor i hans liv som inte bryr sig ett jota?




Bring it ON!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!