Över 10.000 besökare! Wihoooo!

Allmänt | 2011-12-15 | 10:42:16 Kommentera här! » 0 st




Gooo morgon!!!


Har ni sovit gott? Det har jag! Liam sov brevid mig inatt och det är ju alltid dundermys att få ha sin skatt sovandes jämte sig. Han pratade massor i sömnen igår kväll och sedan kom han upp när jag skulle hoppa i säng. Så han fick somna om brevid sin mami istället. Han pratar alltid i sömnen när han börjar bli sjuk och imorses var han lite snorig, så vi får väl se om dom ringer från förskolan. Han blir ju aldrig påtagligt sjuk, utan lika pigg och pratglad som vanligt.

Igår var det iallafall fullt hus här. Funkar klockrent med alla barnen så nu ska dom börja vara här lite längre perioder. MYS! Clara är ju så förtjust i Madison, så gulligt! Knör ner sig i hundkorgen och lägger sin snutte vi Madde så hon får låna den <3


Annars händer det la inte allt för mycket på residentet. Vi tar dagarna lite som dom kommer. Juletider och allt, inte för att jag känner någon vidare julstämmning. Lite trist men så är det!


Ska nog be sambon min gästblogga lite här någon dag. Hade vart ball. En annan ligger ju inne med lite bloggtorka typ. Och hon har förmågan att liva upp det mesta!





See ya!!!!!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!