Hon den dära morsan som folk pratar om!?

Allmänt | 2011-08-24 | 18:26:01 Kommentera här! » 0 st



Ja, en sån morsa finns det väl i alla bostadsområden...
Och i detta område så är det nog mig folk tisslar & tasslar om...
Har fått för mig det iaf, hehe, men det bjussar jag på!

Råkade bara gapa & skrika på en man att han var en Jävla idiot jävel m.m.m. MED ALL RÄTT måste tilläggas då han tog upp en hund med båda händerna runt halsen & bara kastade iväg den... HELT OBEFOGAT, han var arg på ägaren för att hunden var lös. GÖR FAN INTE ILLA HUNDEN FÖR DET! ( Hunden är inte ens 1 år ännu & som de flesta hundvana människor så VET man ju att sådant här beteende från okända människor kan skapa STORA problem i framtiden...) Denna man hävdade att han jobbar med hundar osv.

Men så slår det mig senare. VAR någonstans är det jag sett denna mannen förrut. Han kändes väldigt bekant....
Visst faan är han pappa till ett barn som går på SAMMA avdelning som sonen min...


Men hunden mår iaf bra!!


Jag är VERKLIGEN inte den som håller käften när det väl gäller. Inte som vanliga "svenssons". Och det är jag otroligt tacksam för!



Over n Out!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!