Helgen bara försvann!?

Allmänt | 2011-08-21 | 22:56:38 Kommentera här! » 0 st




Redan Söndag...
Vad hände?


Har haft en väldigt väldigt lugn helg, iochmed att jag typ "utegångsförbud sympatiserar" med min kärlek...
Näe då inte riktigt, men nästan ;)
Men snart är det över!

Har iallafall fått kramas med honom hela 2 timmar sammanlagt denna helgen så jag är minsann nöjd! <3
Kommer aldrig släppa honom sen när detta är över! 

Finns inga ord för vad jag känner för denna kille men en sak är säker han gör mig LYCKLIG!
Är fortfarande pirrigt nervöst fummlande kär i honom som jag var när jag träffade honom.
OCH det är minsann inte dåligt för att vara mig!

Idag bjöd vi in oss själva hos Mommo, kom lagom till middagen så det var ju extra bra!
Min käre gamle far startade ju enskild firma nu i veckan efter MÅNGA års funderande!
Är riktigt stolt över honom! Och hoppas det går riktigt bra för honom.
(Önskar mig ett par sillisar i 30-års present, hehehe!)

Och det tog ju inte alls emot att skriva... 30!!!??? Vad fan hände där liksom?


Men näe nu blire hopp i säng för min del så man är någorlunda glad imorgonbitti.
Har börjat få ett jävla morgonhumör och det STÖR mig något fruktansvärt. Har alltid studsat upp pigg som en lärka oavsett tid på morgonen...
Nått med åldern kankse ;)


Shhhhhooooooo!








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!