Vad ska man säga...? Hahahaha!

Allmänt | 2011-04-15 | 12:11:20 Kommentera här! » 0 st




Hade en helt fantastisk dag igår. Var ute exakt hela dagen. Helt UNDERBART!
Fick knäppt några grymt fina bilder på vackraste sonen. Men det är inget jag lägger upp här. Inte just nu iallafall.
Hoppas människor är så klyftiga att de fattar att både Ip-nummer och i detta fallet från en HTC wildfire loggas när man kommenterar på denna bloggen!? Någon måste vara oerhört avundsjuk. Förstår dig. Det gör jag verkligen...!
Men jag bryr mig som sagt inte. Förstår liksom inte poängen med att skriva sådana töntiga kommentarer? Vad får man ut utav det? Att man ens bemödar sig liksom? I don´t get it!



Men idag blir det tjejmiddag (+kids) hemma hos min goa Tessan.
Liam har ju längtat så efter sin tjej ;) Så det kommer bli kalas kul.
Och jag längtat efter min! Tur att jag har sådana underbart fina vänner!



Ha en underbar helg!!!

Det ska vi!!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!