Bara för förtydligandets skull.....

Allmänt | 2011-04-18 | 01:23:27 Kommentera här! » 2 st






Inte visste jag att lycka mättes i om det finns någon som vill ha en...!? (För övrigt något av det dummaste jag någonsin hört!)



Att få höra min son säga till mig dagligen; Mamma, jag älskar dig BAUTA mycket, DET är lycka för mig! Att få vakna på morgonen och känna; Det här kommer bli en riktigt bra dag! DET är lycka för mig! Att se min son skratta och ha roligt, DET är LYCKA för mig!




Stackars dig, menar det verkligen, om du mäter din egen lycka med om det finns någon som vill ha dig eller ej.






Kommentarer
Skrivet av: hubbe

Kan du vara snäll att höra av dig till mig?

2011-04-18 @ 10:20:01
Skrivet av: Emma

Hörde ju av mig igår till dig, men fick ju inget svar... Du har ju mitt nummer så jag förstår inte varför du kontaktar mig här!? De är bara till att ringa eller smsa mig...

2011-04-19 @ 20:19:48

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!