Tisdag...

Allmänt | 2010-10-26 | 09:51:13 Kommentera här! » 0 st





Go' Morgon Där Ute!


Nu börjar det bli riktigt kallt ute... Hoppas att denna vintern inte blir lika långvarig som förra. Nu har jag iallafall lämnat min lilla illbatting på dagis i ny overall och i nya vinterkängor. Overallen köpte jag på Stadium, en ILL orange skitsnygg en. Ser ut som om han är redo att gå på stamp. Nä men han passar ju så bra i Orange.





Älsklingen köpte ju ett dubbeltäcke till oss igår (så att jag slipper vakna & frysa mitt i natten för täcktjuven vart i farten).... Hehehe. Kan säga som så att jag låg utan täcke med vilje inatt. För jävvla varmt blev det...!
Slapp ju frysa iallafall!





Har världens bästa pojkvän! Älskar dig <3





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!