SEXI!

Allmänt | 2010-10-20 | 09:59:05 Kommentera här! » 1 st




Har precis lämnat min ÄlskadeUnge på dagis. Han har ju lärt sig att räkna på 'engelska'. Igår när han hjälpte mig sätta på kaffe så räknade han på 'engelska' så kom han till; - Fibe. Sexi......!?
Han är ju bara för goooo!

 

 




Vad tjänar det till....?


Har lyckats ge min son det han alltid har förtjänat... En fadersfigur som bryr sig och visar det. Som vill honom väl. Som vill oss väl. Den känslan jag får i kroppen & hjärtat när jag ser min underbara lilla son tillsammans med Råffe går inte att beskriva i ord. När hans lilla vackra ansikte lyser av lycka av att busa & kramas med honom.
 <3





Farscineras & beundrar min Råffe. Och alla andra underbara män som öppnar sina hjärtan för dessa barn som inte har några pappor... För det är det sista ni kan kalla er. Du kommer aldrig vara en pappa till Liam. Vad som än händer. Undrar så hur du kan sova om nätterna? Men det är klart du kan. Bara det säger en hel del...!?







Näe nu skall jag fortsätta gotta mig i all denna lycka. Detta är vi fanimej värda!
Jag har världens bästa pojkar!








Kommentarer
Skrivet av: Kusin Ida

ja det har du verkligen kära kusin ! Är jätteglad för din skull ! <3 hoppas vi ses snart .. Kramar i massor till er

2010-10-21 @ 09:24:04
Länk: http://idaannayvonneberg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!