Heeelg!

Allmänt | 2010-10-15 | 08:22:47 Kommentera här! » 0 st




Äntligen helg!



Och sonen min vaknade & var snorförkyld... Typiskt! Hoppas bara att han inte blir riktigt dålig så vi blir tvugna att ställa in imorgon. Biljetterna är ju redan köpta och allt.

Jaja, det ordnar sig säkert!




Min norrman har fått börja 6 nu varenda dag i veckan. LYX! Verkligen lyx att få ha honom tätt intill varje natt! Och imorses så hade han lämnat en liten 'Go morgon lapp'...
*kÄrLeK*

 

Allting känns för jävla bra just nu. Mina drömmar börjar slå in. Har en underbar kille som skulle göra ALLT för mig/oss!






Hoppas ni får en lika underbar helg som jag kommer få!!!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!