Shoppat!

Allmänt | 2010-08-18 | 13:27:52 Kommentera här! » 0 st



Hej Alles!
Blev ju ingen shopping igår då det hände en incident vid bankomaten.
Visade tekniskt fel & transaktionen avbröts, men ändå reggades det som ett uttag på 700:-
Så jag trodde att jag skulle vara tvungen att reklamera detta, men idag sa dom på Nordea att pengarna kommer tillbaka till mig den 20:de.



Men idag blev det lite shopping till pojken min. Älskar att shoppa till honom!
Blev ett par "etnies" liknande skor, en svart/röd rutig skjorta & ett par svarta chinos.
Hur snyggt som helst!



Stör mig på att det kommit in Dr. Martens liknande kängor till flickor men inte till pojkar!??
Kanske det blir ett par äkta till honom då?
Fanns förra hösten på Brandos.se men endast i lack.
Och det går ju verkligen inte...
Men tänkte jag skulle kika sen om dom kanske fått in matta nu till denna hösten.




Vill ha vill ha vill ha!


Nä skall gå ut med min vovva nu innan jag hämtar fisen!

 

Take care!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!