Saknar min Älskling!

Allmänt | 2010-08-02 | 23:49:30 Kommentera här! » 0 st




Usch.

 

Bara för att jag vet att jag inte kommer få pussa & gosas med mitt hjärta på ett par dagar
så har jag nog blivit lite depp...




Och det gjorde ju inte saken bättre att jag inte fick tag på morfadern för att höra
hur bilresan hade gått.
Föreställde mig värsta scenariot & väntade på att polisen skulle ringa.
Yes. Det är jag i ett nötskal.




Men han har det bra min lilla sketonge!
Fast han tyckte mormor&morfars husvagn
var ful & äcklig...



S A K N A R!



Imorgon blir det FEST.
Jag & Anna skall in till stan & visa vart skåpet skall stå ;)




Sist jag var ute... Typ i December?



Så det lär väl komma upp lite nya Party Pics här i bloggen.



Ta hand om er!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!