Rrrrruuuummmppaaaa!!!

Allmänt | 2010-08-24 | 17:26:08 Kommentera här! » 0 st





Haha, jag & min lilla goding har shakat loss till Skaka rumpa som numera är Lillens favoritlåt! Han är ju bara för underbar! Min son alltså, Sean banan är väl inte direkt min typ av kille ;)

 




Idag gjorde jag fläskpannkaka, och Liam åt 2 portioner!!! (kors i taket)
Måste ta & ringa BVC imorgon för viktkontroll på honom.
Han äter ju så dåligt min lilla gojjting.
För precis 1 år sedan så vägde han 12kg. Och jag tror dessvärre inte att han gått upp något!? 
Min våg är väl inte den bästa så det kan säkert diffa på kanske 1-2 kilo...







13kg stod vågen på nu och då har vi precis ätit plus att han har kläder på sig.
Han har ju växt på längden iallafall och det kanske är det som är mest vesäntligt?
Vet inte men jag känner att jag måste ringa imorgon så vi får kollat upp detta!
Sedan så har han ju alltid legat under medel men följt sin kurva så jag hoppas han har fortsatt att göra det!
Längden & vikten kanske jämnar ut det hela...






Det löser sig!!!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!