Hundvakt!

Allmänt | 2010-08-17 | 11:02:01 Kommentera här! » 0 st




Är just nu hundvakt åt lilla Zoya. Hon & Madde busar ju hela tiden så nu har jag fått dela på dom. Och vilken gnällröv hon är då... Gnäller hela tiden. Gahhh!



Idag blir det lite shopping till pojken min. Skor men framförallt ett par nya gummistövlar. Tror inte fröknarna på dagis uppskattar att han har på sig sina Converse där. Bättre med ett par skor som han kan ta på sig själv.

Hade behövt ett nytt regnställ också till lillen... Men vet inte riktigt om ekonomin tillåter det just nu? Skulle väl vara om jag hittade något superbilligt!?


Jätte tråkigt att inte kunna köpa det som han behöver. Syrran brukar ju gå till östhjälpen skall be henne kika om hon kan hitta något fräscht där till honom.



Liam visslar!




Ut på promenad med mina hjärtan!






Igår när Zoya & Madison busade!











Skall passa Zoya hela veckan då Anna skolar in Hugo.
Nä nu måste jag dra mig!




Take Care!!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!