Fredag!!!

Allmänt | 2010-08-27 | 20:59:33 Kommentera här! » 0 st




Nu sover barnet så sött & jag sitter & väntar på min Broccoligratäng som är i ugnen. Jätte gott med massa salt! Var ju på BVC med Liam idag... Han har alltså växt 9 centimeter på 1 år!!!!!
Och han vägde 13.6kg så det var ju bra. Inget som helst att vara orolig över! Så det känns skönt!
Kurvan hans såg bra ut och enligt beräkningarna så kommer han att bli ca 1.75m som vuxen.



Ikväll blir det bara till att ladda inför morgondagen. Firar ju även Anna som blev 28 i onsdags. Virrpanna som jag är skickade jag ett Grattis mess till henne redan i måndags... Bättre tidigt än sent!?



Jaja, strålar väl även samman med "lammköttet" senare på natten...
Tänkte passa på med lite natta besök ;)




Take Care!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!