Åh äntligen....

Allmänt | 2010-08-30 | 23:11:07 Kommentera här! » 0 st




Tror jag värken släppt lite... Men än är det inte över. Hon lagade tanden bara provisoriskt så får vi se vad min tandläkare säger när jag skall dit inom kort. Hon visste inte om den går att rädda & det gör mig livrädd.
Vill verkligen inte dra ut den :(



4 bedövningssprutor blev det i käften. Förstå att jag inte ville springa på någon nere i Centrum efter detta. Hahaha! Proppade i mig lite tabletter vid 18 när jag kände värken komma smygandes tillbaka. Och änsålänge känner jag ingenting... Förut var det var 3:e timma som jag behövde knapra. Lite framsteg iallafall må jag säga.



Åh hoppas jag slipper värken imorgon så jag kan gottgöra min lilla son som jag nu har snäst av i ett par dagar... Vissa mummelljud har han faktiskt förstått! ;)
Och lite morrande emellanåt!




Och jag hoppas jag kommer sova som ett litet barn inatt!!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!